Llibres i discos publicats sobre Sella

Aci podreu trobar una relació de llibres que tracten específicament sobre Sella i els seus voltants. Són llibres de història, geografia, receptaris, poesia, guies, esport i literatura.

• Martínez Llorens, N. (1987): Sella, historia y costumbres. Ed. de la autora, 385 pp.
  • Baldaquí i Escandell, R. (transcriptor) (1987): Carta de l’honorable mossèn Gizbert d’ Olms, donzell, de la possessió del feu e jurisdicció criminal de la vila de Sella del molt alt senyo, rey de Navarra e duch de Gandia”. Col. Papeles Alicantinos, Ed. Caja de Ahorros Provincial de Alicante, 10 pp.
  • Sánchez, N.; García, J.M. (1999): Guía de escalada de Sella. Ed. Font de l’Arc.
  • Soler, L. i Cazorla, J. (2002): El Mas, un temps i una vida. Ed. Ajuntament de Sella
  • Giménez Font, P. y Cantó Seva, J.L. (2003): Bella es la noche. La Rondalla de Sella (1958-2003).Ed. Club Universitario, 133 pp.
  • Martínez Llorens, N. (2005): De l’Antigor a Sella. Ed. Ajuntament de Sella, 280 pp.
  • Doménech, A.; Giménez, P.; Llorca, F. X. (2007): Als peus de l’Aitana. Toponimia i paisatge des de Sella. Ed. Ajuntament de Sella, 283 pp. + 9 mapas
  • North, C. i Guifford, T. (2011): Al otro lado del Aguilar: Poems and Conversation in Spanish and English. Ed. Oversteps Books , 86 pp.
  • AA.VV. (2012): Cuina de Sella, receptes d’ací fetes per gent d’ací. Ed. Comissió de Festes Divina Aurora 2012
  • Pérez Serrano, M.A. (2012): Un poble, un esport. Sella i la pilota valenciana. Ed. Ajuntament de Sella.
  • Llinares Fenollar, M. (2013): Farhannah. Ediciones Ende, 258 pp.
  • Soler Rico, L.V. (2014): Sella y su Aurora. Historia y tradición. Pirograbados de Pedro Morales. Ed. Ajuntament de Sella.
  • Giménez Font, P. y Pérez Ortiz, A. (2017): 1920-1929. Sella en els inicis de la Modernitat. Catàleg d’Exposició. Ed. Arxiu de Sella- Associació d’Estudis de la Marina Baixa.

També disposem de discos produits per associacions i grups del poble:

• Músiques de Sella (Aitana Producciones Musicales, 2006): un recull de música tradicional de Sella, a càrreg de la U.M. L’Aurora, La Rondalla de Sella i diverses veus del poble
  • De poble: música i mestre (2016), interpretat per la UM L’Aurora de Sella i que recull sis composicions del seu director, el sellard Miquel Morales Climent.
  • Retrobem els orígens…. recuperem la identitat. Komfusió (Mésdemil, 2012)
  • Un poble de cançons. Komfusió (llibre-CD-DVD) (Mésdemil, 2015)